Начало Рекламации

Рекламации

Условия за рекламации и връщане на продуктите.

За нас е важно клиентите да останат доволни от направената покупка.

В случай че полученият от Вас продукт не отговяря на този, който сте поръчали - разминава се по форма, размери, описание или е с неотстраним производствен  дефект, Вие можете още веднага да предявите рекламация и да го върнете.

Всеки продукт може да бъде върнат без причина за рекламация в срок от 14 дни след получаването му.

В случай че рекламацията е неоснователна куриерските разходи са за сметка на получателя.

 

VII. РЕКЛАМАЦИЯ

Чл. 36 Потребителят има право да предяви рекламация на стока, когато тя не съответства на уговореното в договора.

Чл. 37 Рекламация на стока може да се предяви от Потребителя в срок от 2 години, считано от датата, на която е получена стоката.

Чл. 38 Несъответствието може да се изразява в производствени дефекти на стоката, липсващи части от стоката или несъответствие в размера на стоката.

Чл. 39 Доставчикът се задължава да приеме всяка рекламация, която е предявена в срок.

Чл. 40 Рекламаците се предявяват по реда на Глава четвърта, Раздел III от Закона за защита на потребителите. 

Чл. 41 Рекламации се приемат през цялото работно време.

Чл. 42 Доставчикът се задължава да води регистър на рекламациите, предявени пред него или пред упълномощените му лица.

Чл. 43 (1) След вписването на рекламацията в регистъра, Доставчикът в 30-дневен срок се задължава да замени стоката с нова или да я ремонтира. 

(2) В случай че това е невъзможно, Потребителят има право да получи обратно парите си.

Чл. 44 (1) Когато рекламацията е удовлетворена от Доставчика, същият издава акт в два екземпляра.

(2) Единият екземпляр задължително се предоставя на Потребителя.

 

Рекламации и замяна на продукт

Потребителят има право да предяви рекламация на услуга, когато същата не отговаря на уговореното в договора. Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице в устна или писмена форма. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за привеждане на услугата в съответствие с договора, за намаляване на цената или за разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума.

Задължително се прилагат документите, на чието основание се предявява претенцията – касова бележка или фактура, или други документи, които установяват несъответствието.

Ако стоката не може да бъде ремонтирана, същата се заменя с нова. Ако и това не е възможно, клиентът има право да получи парите си обратно.

Гаранция на стока

Законът предоставя на потребителите двугодишна законова гаранция на стоките.

Гаранцията покрива само производствените дефекти на стоките.

Гаранцията не покрива щети върху стоките от неправилна употреба на продукта, неправилна грижа за продукта, опит за самостоятелно поправяне на вредата или естествено износване.

Моля ползвайте този формуляр, за да поискате рекламация.

За да запазите блясъка на кристалите и златното покритие на металните елементи, Ви прeпоръчваме да спазвате следните съвети:

Избягвайте да мокрите бижутата или да се къпете с тях.

Пазете ги от солената морска вода и хлорираната вода в басейните.

Съхранявайте ги в оригиналните им кутийки, в които сте ги получили и не ги смесвайте с други ваши бижута, за да не се надраскат.

Не почиствайте с абразивни материали, бижутата се излъскват само с мека кърпа до възстановяване на блясъка им

Замърсени позлатени бижута могат да се почисват и с бебешки мокри кърпички с неутрално pH, като се увиват за 3-4 минути в кърпичката, след което се излъскват с нея и накрая се подсушават

 

Полетата с * са задължителни.
Код за сигурност